Договір публічної оферти
Товариство з обмеженою відповідальністю «МІЖНАРОДНА АКАДЕМІЯ СУЧАСНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ» , що діє на підставі статуту та свідоцтва про реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності, іменований надалі «Виконавець», з одного боку, та будь-яка фізична особа, яка своїми діями виявила намір приєднатися до цього Договору, іменована надалі «Замовник», з іншого боку, разом іменовані «Сторони», керуючись ст. 633 Цивільного кодексу України, уклали цей Публічний Договір про наступне:
- ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
- Виконавець в порядку та на умовах визначених даним Договором зобов’язується надати Замовнику послуги спрямовані на підвищення його професійного рівня, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити такі послуги.
- Замовником за цим Договором може бути як сам Замовник або особа, вказана Замовником в запиті.
- Послуги, що надаються за цим Договором, включають комплекс спеціальних занять та заходів спрямованих на покращення Замовником рівня володіння обраним курсом навчання.
- АКЦЕПТУВАННЯ ДОГОВОРУ
- Цей Договір є Публічним Договором в розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України та вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Виконавцем від Замовника повної або часткової оплати замовлених Послуг чи вчинення інших дій, передбачених договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами.
- Замовлення послуг з вивчення іноземної мови відбувається шляхом направлення Замовником Виконавцеві відповідного запиту за допомогою засобів телефонного, електронного зв’язку, що розміщені на офіційному сайті Виконавця чи безпосередньо звернувшись до офісу Виконавця.
- Одночасно з надсиланням запиту на надання послуг Замовник надає Виконавцеві право на збирання, обробку та зберігання своїх персональних даних в порядку, встановленому Законом України «Про захист персональних даних».
- При обробці запиту на надання послуг Сторони обов’язково мають погодити наступне:
- прізвище, ім’я Замовника/особи, в інтересах якої діє замовник;
- обрана програма навчання;
- порядок оплати (повна/часткова, готівкова/безготівкова)
- ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЛУГ
- Специфікація програми (назва курсу, кількість годин, тривалість заняття), за якою надаються послуги, зазначається в рахунку-фактурі або в Заявці.
- Послуги надаються у приміщеннях Виконавця або в онлайн/віртуальному форматі, що залежить від обраного навчального курсу.
- Вартість навчальних матеріалів не входить у вартість навчання.
- Тривалість продукту та інших послуг:
- Групові заняття.
- Кількість занять на тиждень визначається розкладом. Заняття починаються згідно із затвердженим розкладом.
- У разі пропуску Замовником занять із будь-яких причин не обумовлених з Виконавцем за 3 дні до курсу – сплачені кошти не повертаються.
- Пропущені заняття не відпрацьовуються.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
- Виконавець зобов’язується:
- Надати Замовнику відповідні програми, розклад навчання та все необхідне для отримання послуг відповідно до п. 1.1.
- Своєчасно, згідно з розкладом та програмою, проводити заняття із Замовником.
- Видати на прохання Замовника, який успішно закінчив повний курс навчання, відповідний документ (сертифікат), за умови присутності Замовником на більше 80% занять.
- Виконавець має право:
- Відмовити в укладанні Договору чи в наданні послуг за договором у разі відсутності технічної можливості надання Замовнику послуг, які ним запитуються.
- Відмовити в наданні послуг за договором у разі наявності у Замовника перед Виконавцем заборгованості за надані послуги або порушення умов сплати за послуги.
- Припинити надання послуг Замовнику в разі порушення ним умов Договору. Відновлення надання послуг здійснюється після повного усунення порушень.
- У будь-який момент відмовити Замовнику в надані послуг, визначених у п.1.1. цього Договору, у разі якщо його поведінка під час проведення занять не дає змоги Виконавцю належно виконувати свої обов’язки, а Замовникам — ефективно сприймати інформацію. У такому разі грошові кошти, які були сплачені Замовником за надання послуг, не повертаються.
- Змінювати час або дні навчання, попередньо повідомивши Замовника.
- На період надання Послуг змінювати викладача без попередження Замовника, якщо не змінюється час навчання та дні навчання.
- Замовник зобов’язується:
- У повному обсязі й у терміни, визначені Договором, вносити плату за Послуги, що надаються.
- Дотримуватися/забезпечити дотримання Правил школи під час перебування на заняттях.
- Замовник має право:
- Користуватися Послугами Виконавця для вивчення обраного курсу відповідно до положень цього Договору.
- Змінювати час або дні навчання за попереднім узгодженням із Виконавцем. Такі зміни можуть бути прийняті в разі наявності у Виконавця можливості забезпечити надання послуг з урахуванням таких змін.
- Отримувати необхідну та достовірну інформацію про Виконавця, режим його роботи та перелік Послуг, які надаються.
- Замовник має право обрати зручний для нього варіант сплати послуг згідно запропонованих варіантів (графік оплати, готівковий та безготівковий розрахунок)
- Виконавець зобов’язується:
- ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
- Вартість послуг за умовами цього Договору зазначена в рахунку-фактурі, який сформовано згідно Заявки Замовника. Вартість послуг встановлюється у національній валюті України. Усі платежі за цим Договором здійснюються у національній валюті України.
- Послуги оплачуються готівкою або перераховуються на розрахунковий рахунок Виконавця.
- Оплата курсів здійснюється шляхом зарахування на разрахунковий рахунок ТОВ МАСМО фіксованої вартості з кожного курсу майбутнім учасником заходу.
- Сплатити участь учасник може повністю (всю вартість) або частково (предоплату).
- Вартість курсів становить від 3000 до 16000 грн в залежності від тривалості курсу і спеціалізації.
- Додаткові платні послуги оплачуються Замовником окремо згідно з розцінками, що встановлені Виконавцем.
- Замовник може обрати частковий спосіб оплати. В такому випадку Сторони встановлюють відповідний графік оплати послуг. Виконавець має право призупинити надання послуг за цим Договором у випадку прострочення Замовником строку внесення платежу згідно встановленого графіку.
- Політика повернення коштів за навчання:
- У разі пропуску Замовником занять із будь-яких причин не обумовлених з Виконавцем за 3 дні до курсу – сплачені кошти не повертаються. Виконавець може прийняти рішення про повернення сплачених коштів або “заморозку” вже оплачених занять.
- Кошти повертаються тим самим методом, яким Замовник сплатив за послуги.
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
- У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за цим Договором сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
- Виконавець несе відповідальність винятково за обсяг надання послуг безпосередньо Замовникові відповідно до умов цього Договору.
- ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
- При настанні обставин непереборної сили виконання зобов’язань відсувається в часі до моменту завершення дії таких обставин.
- ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
- Цей Договір набуває чинності з моменту його укладення та діє до моменту виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
- ІНШІ УМОВИ
- Цей Договір є договором публічної оферти в розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України.
- Виконавець має право вносити зміни й доповнення до Договору шляхом розміщення нової редакції Договору на сторінці https://edumed.org.ua в мережі Інтернет.
- Виконавець може залучати третіх осіб до виконання своїх обов’язків за цим Договором.
- Нова редакція Договору набуватиме чинності для Сторін через 3 (три) дні з дати її затвердження Виконавцем.
- РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ТОВ «Міжнародна академія сучасної медичної освіти»
ЄДРПОУ: 44660866
П\р: UA383052990000026005045018505
Банк: АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
МФО: 305299
ПАРТНЕРИ: